петък, 17 септември 2010 г.

Можете да намерите късмета чрез позитивни мисли-думи

ЛЕСНО ОТСЛАБВАНЕ. С ТАЙНАТА РЕЦЕПТА! Отзиви и видео на хора, отслабнали с билки и без диета Срещали ли сте хора, които са късметлии в почти всяка ситуация и обстоятелства – те просто намират добро място за паркиране при положение, че и лошо няма. По някаква мистериозна случайност срещат точните хора в точното време. Те триумфират над нещастието. Получават момичето или момчето на края – като във филмите с хепи енд. Считаме за късметлии тези, които без очевидно усилие просто автоматично попадат в благоприятни ситуации. късметът не е задължителен резултат от кармата или съвпадение. Вярвам, че тези хора подсъзнателно генерират късмета си. Те мислят и се държат по начин, който създава богатство в живота им. Това се дължи предимно на позитивното им отношение и мислене, а то се постига чрез утвърдителни мисли-думи. Има техники, които помагат да получиш желаното и да постигнеш сънищата си – а това си е чист късмет. Хората-късметлии са отворени към нови възможности и очакват с цялата си душа доброто да дойде – това са крайъгълните камъни, които могат да повишат потенциала за успех. А ето и някои от тези позитивни утвърждения, които е добре да си повтаряме: Винаги съм на точното място и в точното време Очаквам най-доброто и го получавам сега Винаги получавам всичко, което е за мое добро Всичко добро идва при мен лесно и без усилия Воден съм свише във всичко, което правя Очаквам живота да ми донесе най-доброто Заслужавам най-доброто и то идва при мен Вселената е богата и има достатъчно за всички ни Отворен съм да получа изобилието, което Господ ни е отредил Мечтая само за това, което е за мое добро Висшето Аз се манифестира в живота сега Божествено богатство циркулира в моя живот – то се излива в изобилие. Всичките ми нужди, желания и цели се посрещат веднага, защото съм с Бог и Бог е всичко. Повечето от тези мисли извикват висшето добро. Това е така, защото повечето от тези утвърждения когато го обобщиш се случват учудващи неща. www.chudesa.net/p1718/

Няма коментари:

Публикуване на коментар