петък, 17 септември 2010 г.

А ето и нещо интересно , ИЛИ може би написано за късмет от мъжете към жените

Манифест до всички жени Пиша това не за друго , ами защото искам да разгледам една също важна гледна точка от мисленето на мъжете и жените , а и заради едно приятелче, което скоро са го зарязали, защото уж не разбирал какво иска приятелката му , а той просто я е попитал директно къде иската да ходят на кино, при което тя отговорила , ами не знам ще видим , и после след като и и предложил да гледат 3D филмче в арена тя се разсърдила а преди това му казала той да избере филм Та на въпроса, значи, мнго уважавам и наистина обичам всички жени и като казвам уважавам, не го имам предвид в сексуалният смисъл на думата обаче, ако искате да се разбираме по - добре , моля ви бъдете по - конкретни , не очаквайте ние да се сещаме за всичко и моля ви не използвайте изрази от типа на : - Ми ще видим , още не съм преценила / по добре кажете ми не знам ще си помисля и ще ти кажа дали мога или не примерно / - Ох не си ми само ти на главата / това адски дразни, специално го пиша тъй като ми го каза едно момиче на което държах / ако нещо не сте не кеф или не сте решили дадено нещо или имате проблеми и други задачи кажете простичко / ами имам работа и ще се опитам да намеря и време за теб или няма да мога сега че съм заета с доста неща / - Ми евентуално , / значи бъдете по - конкретни да или не , или ако искате ще реша и ще ти се обадя / Има още доста такива изрази , но не мога да ги изредя всичките Ще ви кажа още нещо , ние мъжете по принцип не изневеряваме,само защото по природа ,както ни определят сме " ловци " и търсим и нещо чуждо , ами и защото така наречените да ги наречем разкрепостени момичета / имам предвид момичета, които обичат да излизат и правят секс с различни момчета / говорят по - открито и точно от да кажем някои не разкрепостени момичета / които си имат един приятел и са си само с него/ . Това го казвам ,тъй като след като с доста приятели обсъдихме темата ми казаха случаи- при които ако питаш как от някои от тях в случая приятелката си нещо да речем , излиза ли ти се и къде - следва отговор, в някои случаи ми не знам, ми ти избери , послед ми не мога да преценя, после се цупи , ако пък ни е хареса мястото което си избрал и т.н. Ако питаш другият тип момичета те ти отговарят направо да мога или не не мога ми примерно еди къде си и ти предлагат те няма овъртане и т.н. После искаме да излезем с някое момиче , и то казва оки ще ти се обадя , ми като не иска да излезе по- добре да каже имам си там работа или не мога или нещо друго , ама така първо ни давате напразни надежди после , естествено в много случаи не се и обаждате Ако ако излезем с някое от другият тип момичета, то направо си казва ми мога или не мога да изляза с теб еди кога си Най - интересният израз обаче , който обаче може да чуе един мъж е този - Ми не сме обсъдили кой какво го вълнува , ако като попитаме какво те вълнува , нищо не казвате и трябвало ние да се сещаме . При другият тип момичета или жени , питаме и ни отговарят аз очакавам еди какво си или искам еди какво си или мисля еди какво си , искрено и точно не с недомлъвки Ще ви дам едни пример : това момиче на което много държах и бях искрен с нея непрекъснато ми отговаряше с недомлъвки и не ми говореше конкретно , като я попитах защо ми не знам , после каза че не съм знаел какво я вълнува , а след време се замислих защо въобще да си губя времето с такив тип жени. Една моя сегашна приятелка , от по разкрепостените , първо е много по - красива от това момиче, втроро ме приема такъв какъвто съм , не се опитва да ме промени , трето ми говори искрено какво мисли - това е най - важното без недомлъвки и догадки. После като каже ще ти звънна ми звъни, като я изненадам с нещо и става приятно , а не задава тъпи въпроси от типа на, ми аз това искала ли съм ти го и т.н Във всичко написано до тук , разбира се има изключения , а то си е мое мнение по въпроса , с което не се ангажирам пред никога да изтъквам , че е така или съм прав. Само че си мисля , че ако сме по - откровени и мъжете и жените един към друг , много по - добри отношения ще имаме и помежду си

Няма коментари:

Публикуване на коментар